sâmbătă, 28 mai 2011

Pâinea neagră nu o recomand pentru că este plină de coloranţi

Consumatorii, părinţi şi bunici informaţi se plâng că pâinea nu mai este pâine, cea neagră se face cu coloranţi, uleiul comestibil este dublu rafinat la cald, puii din ferme sunt îngrăşaţi cu hormoni, tomatele "proaspete" şi fructele din import nu se alterează, inexplicabil, chiar şi şase luni, "albirea" zahărului se face cu dioxid de sulf, care este E 220, folosit şi la conservarea unor alimente şi în industria vinului.

Medicul spune că pâinea neagră nu este recomandată pentru că e plină de coloranţi.

" Noi, medicii nutriţionişti, suntem înfrânţi, până în momentul de faţă. Eu, ca medic nutriţionist, am ca pacienţi şi patiseri, brutari ori preparatori de carmangerie. Ei recunosc că lucrurile stau astfel. Eu am interzis crenvurştii din dieta pacienţilor mei. Pe urmă este parizer fără carne, dacă ne putem imagina aşa ceva. Pâinea neagră eu nu o mai recomand la nimeni, pentru că este într-adevăr făcută cu coloranţi. Trebuie să fim foarte atenţi şi la produsele bio, pentru că nu ştim ce garanţii avem legat de ele, pentru că dioxină este peste tot în lume", a declarat prof.univ. dr. Nicolae Hâncu pentru agerpress.ro


"Toţi producătorii de pâine - şi eu am discutat cu câteva companii din Cluj-Napoca - pun mixturi şi amelioratori. Pâinea aceea foarte crescută, cu coaja tare, are amelioratori. Şi atunci nu am făcut nimic pentru sănătate. Unii pacienţi îmi spun că şi-au cumpărat mini-aparate de făcut pâine în casă pentru a se proteja de amelioratori şi mixturi. Dar făina tot din comerţ o cumpără. Nimeni nu ştie ce conţin aceste mixturi", a spus Nicolae Hâncu, preşedintele Federaţiei Române de Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu